Vacature

Customer Success Manager

Zet jouw passie voor IT en Mens om in successen. Kom bij Bureau Baarda werken om meer succes te creëren.

Organisaties en hun medewerkers langdurig het beste in elkaar naar boven laten brengen. Dat is onze definitie van succes. We waarderen en belonen medewerkers, ontwerpen organisatiestructuren en het performance development proces. Alles om de organisatie en medewerkers in hun kracht te zetten en te houden. En dat doen we met Model Baarda; het eerste rollenmodel in Nederland!

Onze klanten zijn veelal HR en People & Culture teams van kleine en middelgrote bedrijven. In verschillende branches. Maar wat ze gemeen hebben is dat ze het belang van perspectief en een transparant beleid zien. Daar helpen wij ze op een geheel eigen wijze mee. Steeds net weer even anders, dus heel afwisselend en altijd lerend.

Wat ga je doen?

Zowel tijdens het project, maar zeker wanneer de consultants klaar zijn en de klant live gaat begint jouw avontuur! Jij wordt er blij van om het langdurige succes bij en vooral met onze klanten te bewaken. Jouw belangrijkste verantwoordelijkheid is dan ook het beheren van de relatie met onze bestaande klanten.

Je zorgt ervoor dat onze klant na live gang continu het beste haalt uit ons model en ons digitale platform Proodoss. Ons platform ondersteunt het belonings- en ontwikkelingsbeleid. Je helpt ze bij de inrichting van ons platform, het gebruik ervan, adviseert ze over de inrichting van de processen en verbindt onze klanten aan elkaar om ervaringen uit te wisselen. En als je dan toch al het gezicht bent voor onze klant, geven we je graag ook een coördinerende rol binnen onze digitale klantcommunity. Je werkt hiervoor dus veel samen met de consultants.

Onze klanten hebben regelmatig inhoudelijke vragen. We zien je deze vragen graag beantwoorden. Je kunt dus echt inhoudelijk met klanten meedenken en hun succes vergroten.

Als eerste bureau in Nederland ontwikkelden we een methodiek die medewerkers voor hun toegevoegde waarde beloont. Dit maakt functiebeschrijvingen geheel overbodig, iets waarop wendbare, snelgroeiende bedrijven heel enthousiast reageren.

Klanten melden zich liever spontaan en daardoor hebben wij een goed gevulde agenda. Met ons kleine team klaren we dan ook gezamenlijk de klus. We zullen daarom ook zeker je hulp nodig hebben bij diverse andere taken zoals het voorbereiden van beloningsonderzoeken, het organiseren van onze klant- en teamdagen, het verbeteren van onze interne processen tot aan het beantwoorden van onze algemene mailbox.

Om succes te behalen zien we dan ook graag terug dat je een analyse kunt uitvoeren en advies kunt opstellen, servicegericht bent, techniek rondom applicaties snapt en processen begrijpt! Je wordt blij van IT en cijfers (Excel), maar altijd om de klant vooruit te helpen.

Ons kantoor is gevestigd in Utrecht (de Meern), hier hebben we elke maandag onze team-/kantoordag. Daarnaast werken we flexibel. Dat wil zeggen dat we onderweg zijn naar een klant, werken vanuit huis of vanuit kantoor.

In de rol van Customer Succes Manager verdien je bij ons afhankelijk van jouw toegevoegde waarde. Practice what you preach, nietwaar? We zoeken in Model Baarda termen een ‘Expert’ (voorheen ‘Vakspecialist’). Marktconform betekent als Medior Customer Succes Manager tot € 4.500 en als Volleerd tot € 5.250 euro per maand. Ook hebben wij een dertiende maand, ruim aantal verlofdagen, bruto pensioenuitkering, vergoeding voor je telefoon en krijg je de beschikking over een fraaie Apple laptop. Tot slot zorgen we dat het vervoer goed geregeld is óf heel netjes vergoed wordt.

Word je enthousiast van bovenstaande? Dan willen we je zeker eens ontmoeten voor een kennismaking met elkaar. We horen graag van je: bel 06 21 898 492 (Mandy Eizema) of schrijf een CV en Motivatie naar via mandy@bureaubaarda.nl

Nieuwsbrief

Aanmelden

Laat je gegevens achter en wij delen onze kennis met jou.

Nieuwsbrief

Aanmelden

Laat je gegevens achter en wij delen onze kennis met jou.

Neem contact op